FANDOM

Babality - jedno z wykończeń po pokonaniu przeciwnika. Po raz pierwszy pojawiło się w Mortal Kombat 2, zaś po kilkunastu latach pojawia się także w Mortal Kombat.

Mortal Kombat 2 Edytuj

Jest to jedno z trzech wykończeń (razem z Fatality i Friendship), które po wpisaniu odpowiedniego kodu na joysticku/klawiaturze powoduje, że pokonany wróg przemienia metamorfozę i przemienia się... w niemowlaka. To bardzo łagodne wykończenie i oprócz cofnięcia się wroga w okres niemowlęcy i wyskoczeniu napisu z klocków "BABALITY", wraz z płaczem dziecka, nie pojawia się niczego godnego uwagi.

Mortal Kombat (2011) Edytuj

Ponownie pojawia się dopiero w tej części. Tak samo, jak w MK2 - aby zamienić pokonanego wroga w dziecko, trzeba wpisać odpowiednią kombinację na urządzeniu. Kiedy wygrany oddaje swój "okrzyk" wygranej, pokonany zmniejsza się i przemienia się w dziecko. Jednak dodano nową rzecz - każdy wróg-niemowlak pokazuje swoją sztuczkę (w większości z marnym sukcesem), próbuje dopaść wygranego (co nie może, w końcu jest niemowlakiem) lub po prostu jest bardzo zły, gdy zostaje zmieniony w dziecko. Po chwili wyskakuje napis z klocków "BABALITY", a w tle słychać muzykę z kołysanki. Za Babality gracz otrzymuje 250 monet.

Zachowanie postaci, po metamorfozie: Edytuj

  • Baraka - mały Baraka wbija swoje wielkie ostrza w dół, lecz ostrza utykają w ziemi, przez co on nie może się poruszać. Zaczyna wówczas płakać.
  • Cyber Sub-Zero - bawi się lodową bombą, ta jednak wybucha mrozem, zamarzajac go. Probuje on płakać.
  • Cyrax - siedząc bawi się swoją bombą, nagle bomba eksploduje i przestraszony Cyrax zaczyna płakać.
  • Ermac - używając swojej telekinetycznej magii, Ermac zaczyna lewitować. Niestety nie potrafi tego kontrolować, obkręca się na strony i płacze.
  • Freddy Krueger - pojawia się wózek dziecięcy, lecz w nim nikogo nie ma. Po chwili słychać dziecięcy śmiech i wyskakuje Freddy jako dziecko, próbując przestraszyć i zaczyna się śmiać.
  • Goro - swoimi czterema rękoma zaczyna klaskać z jednej na drugą, nagle ten jedną ze swych rąk uderza się w głowę, po czym zaczyna płakać.
  • Jade - rzuca swoim bumerangiem (możliwie z zabiciem wroga), lecz ten powraca uderzając ją w głowę, a mała Jade upada i zaczyna płakać.
  • Jax - po przemianie, zaczyna uderzać w ziemię pięścią ze złością.
  • Johnny Cage - Johnny siada na ziemi, wyciąga pisak i kartkę, zaczyna bazgrzeć i z uśmiechem kartka odlatuje na ekran i pokazuje jego podbiznę (narysowane prosto-dziecięco) z napisem "Dla mojego fana. Johnny Cage".
  • Kabal - Kabal zaczyna raczkować w stronę zwyciężcy, lecz utracił on swoją zdolność do super biegu. Przewraca się na ziemię i zaczyna płakać.
  • Kano - przesuwa palcem po gardle, spadając nagle na ziemię przez swoją cybernetyczną cześć głowy. Próbuje bezskutecznie wstać i płacze.
  • Kenshi - próbuje on za pomocą mocy kontrolować miecz Sento, ten jednak lata za nim i trzykrotnie dostaje on z tyłu głowy rękojeścią miecz. Sento odlatuje, Kenshi macha rzekami, siada i zaczyna płakać.
  • Kintaro - podbiega on do miski z mlekiem, po czym jak kot zaczyna je pić.
  • Kitana - wyciąga swoje duże wachlarze i zaczyna unosić się plecami w różne strony w górę. Jednak ona spada na pieluchę, wachlarze wbijają się obok niej i płacze.
  • Kratos - nogą przytrzymuje ogon meduzy, z trudem próbuje wyciągnąć jej głowę, a gdy mu się udaje trzyma głowę i pokazuje ją.
  • Kung Lao - rzuca swoim kapeluszem, a ten nagle wraca, a za nim goni stworzenie z Pozaświata podobne do psa, który ten przewraca Kung Lao, ze skutkiem płaczu.
  • Liu Kang - Liu wydaje swój okrzyk, robi swoją postawę i próbuje zaatakować wroga obrotem od tyłu. Ten ze względu na to że jest mały, przewraca się na ziemię i płacze.
  • Mileena - Mileena próbuje dopaść przeciwnika, próbuje biec, przewracając się nagle i zaczyna odkładać ziemię z płaczem.
  • Nightwolf - podnosi do góry zabawkowy tomahowk, zaś w tle za nim pojawia się iluzja wilka, która zaczyna wyć. Nightwolf trzęsie się, upada na ziemię, skulony zaczyna płakać.
  • Noob Saibot - Noob tworzy portale na ziemi i nad głową, lecz zaczyna wpadać do dolnej dziury i z górnej wylatuje do dolnej, tak bez skutku. Zaczyna płakać.
  • Quan Chi - zaczyna się szaleńczo śmiać, lecz nad jego głową tworzy się portal, z którego wylatuje czaszka spadając na głowę Quan Chi. Ten upada i płacze.
  • Raiden - wystrzeliwuje pioruny z uśmiechem. Nagle strzela grom z nieba, po czym Raiden zaczyna płakać ze strachu.
  • Rain - próbuje on kontrolować pogodę, tworzy on nagle chmurkę, która zaczyna na niego wylewać deszczyk, a ten zaczyna płakać.
  • Reptile - pojawia się jajo, które zaczyna się właśnie wykluwać. Wykluwa się z niego mały Reptile i zaczyna on pluć kwasem.
  • Scorpion - wyrzuca ze swojej ręki kunai wykrzykujac "Get Over Her", lecz pod ciężarem kunai, przewraca się i płacze.
  • Sektor - siedząc bawi się swoją rakieta, zaś ta zaczyna lecieć w górę, wraz z Sektorem, który nagle spada, z płaczem.
  • Shang-Tsung - używa swojej mocy na swoim misiu, by wyssac mu duszę. Nie udaje mu się, siada i jest zły.
  • Shao Kahn - wysmiewa wroga, zaczyna się śmiać i stoi w swojej dumnej postawie.
  • Sindel - uśmiechnięta próbuje lewitować. Niestety nie udaje się jej i upada, płacząc z wielkim wyciem.
  • Sheeva - oglądając siebie zaczyna skakać ze złości i z łzami w oczach.
  • Skarlet - siada i zaczyna pić z butelki mleko, lecz zamienia je i pije krew z butelki.
  • Smoke - próbuje on zamienić się w dym. Nie udaje się, gdyż puszcza on gazy i przez to zaczyna płakać.
  • Sonya Blade - zaczyna kopać nogami (jak podczas Prześwietlenia), ta jednak upada i kręci się z płaczem po ziemi.
  • Stryker - próbuje on unieść pistolet ku górze, lecz ten wydaje ostrzał, a Stryker zaczyna płakać.
  • Sub-Zero - Sub-Zero siusia pod nogi, zaś siuski zamarzaja, przewracając go z płaczem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedno z dwóch wykończeń, które po pokonaniu przeciwnika nie jest on brutalnie zabijany. Drugi to Friendship.
  • Postacie, które po przemianie nie zaczynają płakać to: Freddy Krueger, Johnny Cage, Kintaro, Kratos, Reptile, Shang-Tsung, Shao Kahn i Skarlet.
  • Babality Jade jest nawiązaniem do jej Hara-Kiri w Mortal Kombat: Deception. Różnicą jest to, że w MKD bumerang rozcina jej głowę, a w MK2011 po prostu ją uderza.
  • Łzy Kenshi'ego łzawią na różne strony, pomimo że jest on niewidomy i że nosi opaskę na oczach.
  • Gdy Cyber Sub-Zero, Cyrax i Sektor są zmienieni w dzieci, widać ich części ludzkie, np. nogi. Są jednak koloru czarnego.
  • U Reptile'a po przemianie widać po pięć palców u rąk i nóg, pomimo iż realnie ma trzy palce u nóg i cztery u rąk.