FANDOM

WERSJA: KANONICZNA NIEKANONICZNA GALERIA POSTACI
Ermac to czerwony ninja, który został stworzony przez imperatora Shao Kahna w wyniku fuzji dusz. Pierwszy raz pojawił się w grze Ultimate Mortal Kombat 3, jednakże miał wystąpić już w grze Mortal Kombat.

HistoriaEdytuj

Ultimate Mortal Kombat 3Edytuj

Ermac istniał już w czasie pierwszego turniej Mortal Kombat, jednakże przebywał w ukryciu. Nie wiele jest wiadomo o roli Ermaca w czasie ataku sił Shao Kahna na Wymiar Ziemski. Jako że, Ermac został osobiście stworzony przez Shao Kahna, pozostaje jednym z jego najniebezpieczniejszych wojowników.

Mortal Kombat: Deadly AllianceEdytuj

Po śmierci swego stwórcy, Ermac błąkał się po Pozaświecie, nie mając żadnego celu. W takim stanie został odnaleziony przez niewidomego szermierza Kenshiego, który uwolnił go z pod kontroli Shao Kahna.

Mortal Kombat: DeceptionEdytuj

Ermac-d-end2

Ermac stał się wolny i teraz sam decydował o własnym losie. Zdecydował że, aby odkupić swoje wcześniejsze zbrodnie, będzie kroczył drogą dobra. Po podjęciu tej decyzji, spotkał on duszę wojownika która, podobnie jak Kenshi, rozumiała cierpienia Ermaca. Była to dusza Liu Kanga, który nie tylko potrzebował sojusznika, ale i pomocy dla swoich żywych przyjaciół.

Ermac zgodził się pomóc Liu Kangowi, uznając to za okazję do odpokutowania zbrodni popełnionych w czasie służby u Shao Kahna. Dwójka sojuszników skutecznie uwolniła przyjaciół Liu Kanga (Kitane, Kung Lao, Johnny Cage'a, Sonye Blade oraz Jaxa).

Mortal Kombat: ArmageddonEdytuj

Jakiś czas później, w czasie bitwy armageddonu, Ermac dołączył do sił dobra.

W czasie bitwy zniknął na jakiś czas, umożliwiając Shang Tsungowi zajęcie jego miejsca.

Jak większość wojowników serii Mortal Kombat, Ermac zginął podczas ostatecznej bitwy armageddonu.