FANDOM

Major Jackson "Jax" Briggs jest cybernetycznie wzmocnionym żołnierzem, który przewodzi Agencji Śledczej Świata Zewnętrznego (O.I.A.) oraz jednostce Sił Specjalnych Wymiaru Ziemskiego. We wcześniejszych czasach był przełożonym Soni Blade. Po raz pierwszy pojawił się w grze Mortal Kombat II.

 Mortal Kombat 2,3,4Edytuj

Jackson Briggs, bo tak brzmi jego prawdziwe imię i nazwisko, jest członkiem ziemskich jednostek specjalnych. Jax rusza na ratunek swojej partnerce - Sonyię Blade, po otrzymaniu od niej sygnałów wołania o pomoc. Ma nadzieje, że ta jeszcze żyje. Po turnieju Jax sprowadza Sonyię na Ziemie, ta jednak nie ma zamiaru darować życia Kano.

Jax odnalazł swoją partnerkę uwięzioną wraz z jej największym wrogiem. Uwalniając Sonye, Jax oswobodził także Kano, który wykorzystał szansę i po raz kolejny uciekł. Jax i wyzwolona Sonya bezpiecznie opuścili Zaświaty. Partnerzy będąc na ziemi próbowali przekonać swoich zwierzchników o nadciągającym niebezpieczeństwie. Jax w ukryciu przygotował się do walki z armią Zaświatów. Wyposaża swe ręce w niezniszczalne , biologiczne im-planty z cztery razy mocniejszą mocą.Gdy Sonya zaginęła podczas poszukiwań ostatniego członka grupy przestępczej Czarny Smok, Major Briggs udał się za nią na ratunek. Gdy ją odnalazł, dowiedział się, że Sonya stanęła oko w oko z nowym niebezpieczeństwem. Niebezpieczeństwem z którym muszą poradzić sobie razem. W przeciwnym razie Ziemia trafi w plugawe ręce złego Shinnoka, a tego nie chce ani Sonya, ani Jax.

Deadly Alliance,Deception,ArmageddonEdytuj

Później Jax walczył z śmiertelnym przymierzem i ścigać klan Red Dragon, co skończyło się dla niego śmiercią. Został wszkrzeszony przez Onage, ale odzyskał świadomosć dzięki Ermacowi. Później Jax ścigał Sektora i Tekunin. W bitwie Armageddonu stanął po stronie dobra. Został zabity przez nieznaną osobę.