FANDOM

Jacqueline Briggs również znana jako Jacqui Briggs to nowa postać w Mortal Kombat X jest córką Jaxa jej variantami są High Tech,Shotgun i Full Auto .Pierwszy raz pojawiła się w Mortal Kombat X.

O Jacqui Edytuj

Jacquieline Briggs jest bliską przyjaciółką Cassie Cage. Jacqui jest również córką Jacksona (Jaxa) Briggsa i Very Briggs. Zanim Jax stał się jednym z upiorów wskrzeszonych przez Quan Chiego w Czeluściach, był zbyt nadopiekuńczy i chciał by Jacqui prowadziła normalne życie. W pewnym momencie została profesjonalnym kickbokserem i ostatecznie Jacqui wzieła udział w Olimpiadzie dla Młodzieży. Jacqui Briggs podobnie jak jej ojciec postanowiła dołączyć do Sił Specjalnych. Jacqui postrzega jako swój obowiązek ochronę Ziemskiego Wymiaru i zemstę się na Ermacu za to że pozbawił on jej ojca rąk.

Wygląd Edytuj

Jacqui Briggs jest smukła kobietą o afroamerykańskim kolorze skóry. Ma ona brązowe oczy i krótkie brązowe włosy. Jej strój cywilny, jak to przedstawiono w komiksie składa się z białego t-shirt'a,czarnych spodnii lub szortów w kolorze fioletowym.

CIEKAWOSTKI : Jacqui to pierwsza postać w Mortal Kombat X ktora ma więcej niż sześć brutalów bo ma aż siedem.

MOCE I UMIEJĘTNOŚĆI: Jacqui nie posiada mocy więc nosi dwie metalowe rękawice które mogą strzelać laserowymi niebieskimi strzałami i dzięki tym dwom rękawicom,Jacqui ma wielką siłę.