FANDOM

Informacje Nowa historia Oryginalna historia

Mortal Kombat vs. DC Univerce Edytuj

Pojawia się pod koniec roździału Shang Tsunga. Zostaje opętany na chwile przez Dark Kahna, przez co wywiązuje się walka z czego Shang Tsung go pokonuje i próbuje zabić, lecz w jego obronie stanęła Sonya Blade. Potem wraz z innymi wojownikami Mortal Kombat toczy walkę przeciw herosami DC. Widać jak walczył w pojedynek z Jokerem.

Mortal Kombat (2011) Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się wchodząc na plac walki w pierwszym roździale, podczas przemówienia Shang Tsunga. Widzi to Sonya, a po walce gdzie Johnny Cage pokonał Reptile'a i Bark, udała się w pogoń za nim i za odnalezieniem Jaxa. Niespodziewanie pojawia się na moście i wyrzuca z niego Johnny'ego Cage'a (ten pokonał Sonye, za to że nie dawał jej spokoju) i próbował poturbować Blade, jednak zanim robi jej krzywdę zostaje zaskoczony przez Cage'a, który nie spadł tak naprawde z mostu i walczy z Kano, wygrywając. Potem pojawia się ponownie w celu zemsty na Sonyi i Jaxa, która to ona uwolniła go z lochów. Po jego pokonaniu próbuje aresztować Kano, lecz na to nie zgadza się Shang Tsung. Kilka razy jest widziany w sali, gdzie cały czas jest w rozmowie z Kitaną i Jade, a po pokonaniu Shang Tsunga przez Liu Kanga wraz z innymi wrogami Ziemi powraca do Pozaświata.

Pojawia się ponownie w roździale Smoke'a. Głęboko w mrocznym lesie robi transakcje z Shang Tsungiem oferując armii Pozaświata nowoczesną broń ziemską. Gdy Smoke żąda rozmowy z Tsungiem, ten "gratisowo" próbuje mu spuścić łomot, lecz sam go dostaje. Pózniej kilka razy pojawia się epizodycznie.

Podczas ataku sił Pozaświata, Kano ratuje Kabala, gdy tamten zostaje podpalony przez Kintaro i oferuje mu ponowny powrót do Czarnego Smoka. Ten odmawia mu przy okazji pokonując go za brak przyjęcia odmowy. Ostatni raz razem z Goro i Kintaro na dzwonnicy, gdzie torturuje pojmanych żołnierzy. Zostaje zaatakowany przez cybernetycznego Sub-Zero, zostając pokonanym.