FANDOM

Informacje Nowa historia Oryginalna historia

Mortal Kombat: Special ForcesEdytuj

Kano był liderem organizacji przestępczej - Czarny Smok. Chronologicznie po raz pierwszy pojawił się w grze Mortal Kombat: Special Forces. Ukazane jest tam odbicie przez niego towarzyszy (No Face, Tasia, Jarek i Tremor) z rąk Amerykańskich Sił Specjalnych, pod pretekstem wykorzystania ich w reformacji Czarnego Smoka. Tak naprawdę chciał użyć ich jako pionki w spowolnieniu każdego agenta, który mógłby go ścigać.

Wraz z towarzyszami udał się do Pozaświata, gdzie weszedł w posiadanie potężnego artefaktu - Oka Chitian. Nieszczęśliwe dla niego został pokonany przez majora Jacksona Briggsa. Przy użyciu Oka Jax przetransportował Kano do ziemskiego więzienia, z którego przestępca wkrótce uciekł.

Mortal KombatEdytuj

Kano dołączył do turnieju Shang Tsunga, po tym jak dowiedział się o bogactwach, które mógłby ukraść dla Czarnego Smoka z pałacu czarnoksiężnika. W tym czasie organizacja Czarnego Smoka była głównym celem Sił Specjalnych. W pościg za Kano ruszyła porucznik Sonya Blade, która prywatnie żywiła urazę do bandyty za zabójstwo jej partnera. Sonya i Kano przetrwali turniej, jednakże wielu z jej ludzi zginęło. W czasie ostatecznej bitwy zawiązał przymierze z Johnny Cagem oraz Sonyawalcząc przeciwko Goro. Wkrótce on i porucznik znaleźli się w Pozaświeci, a następnie zostali schwytani przez Tsunga.

Mortal KombatEdytuj

wkrótce...