FANDOM

Informacje Nowa historia Oryginalna historia Galeria

Mortal Kombat Edytuj

Jest jednym z głównych bohaterów. Liu Kang został wybrany przez Shaolin, aby reprezentować ich w turnieju Mortal kombat. Przez większość czasu obserwował walki i trenował sztuki Bo'Rai'Cho. Na początku Liu pyta się Raidena co mu się dzieje chodzi, lecz nie wszystkiego się dowiaduje. Razem z nim i wieloma wojownikami słuchają na placu przemowy Shang Tsunga. Potem obserwuje walkę Johnny'ego Cage'a z Reptilem i Baraką, gdzie jest zniesmaczony zachowaniem samolubnego aktora i tym że oszczędził pokonanego tego drugiego. Po walce zwraca surowo uwagę Johnny'emu żeby zwracał się do Raidena z szacunkiem, kiedy ten pochwalił jego "kapelutek", a po rozmowie dziwi się bogowi co w nim takiego widzi. Potem razem z Raidenem i Cage'm udaje się do uciekających Sonyi i Jaxa, gdzie bóg uzdrawia majora z jego ran. Kiedy słyszy o wizjach Raidena, ten go popiera. Po raz kolejny na placu jest zaskoczeny obecnością jego przyjaciela - Kung Lao, który wyzywa na pojedynek Scorpiona, gdyż chciał pokazać że także i on jest silny jak Liu Kang. Widziany jest później kilka razy podczas rozmów z Raidenem, Kung Lao i Raidenem, a później i na placu. Dopiero w piątym rozdziale staje się grywalny. Jako ostatni ziemski wojownik jest ostatnią nadzieją dla Ziemi. Jako pierwszego przeciwnika otrzymuje Ermaca, którego bez większych szkód pokonuje go. To przykuwa uwagę Kitany, która zamierza go zabić by nie zagrażał planom Shao Kahna. W ogrodach Shang Tsunga trenuje, a po chwili przybyły Raiden daje mu kilka wskazówek i dostaje wizji w której widzi Liu Kanga wygrywającego turniej. Kang ufa Raidenowi i jego wizjom. Kiedy bóg gromu znika przybywa Kitana i bez ostrzeżenia atakuje mnicha, jednak jej się nie udaje. Kitana każe by ją zabił, lecz ten odmawia i jest zdziwiony że jest ona córką imperatora. Mówi że nie było żadnego zajścia i że być może spotkają się w innych okolicznościach. Liu przybywa na plac, gdzie ma stoczyć ciężką walkę z Quan Chi i Scorpionem. Z trudem ich pokonuje, a Tsung informuje młodego wojownika że żaden ziemski wojownik nie doszedł tak daleko. Zostaje przeteleportowany do lochów Gora, a tam po krótkiej rozmowie zaczyna z nim walczyć. Po wygraniu i nieoczekiwanym powrocie do sali tronowej wyzywa na pojedynek Shang Tsunga, gdzie pokonuje go i ratuje Ziemię przed inwazją. Gratulują mu jego sojusznicy, a w klasztorze zostaje uhonorowany medalem.

Kiedy Shang Tsung nasyła tarkatanów na klasztor, razem z Kung Lao udaje się na ratunek mnichom. Pojawia się dopiero pod koniec rozdziału Jade, gdzie kiedy dowiaduje się o uwięzieniu Kitany zwala to na winę Raidena, który kazał się jej sprzeciwić jej ojczymowi. Razem z Kung Lao idzie ją ratować w wieży, lecz zamiast jej przybywają Noob Saibot i Sheeva, gdzie Liu toczy pojedynek z shokanką. Gdy dowiadują się od pokonanego później Gora, gdzie jest Kitana ruszają na Koloseum. Tam Raiden potrzebuje wojowników do walki, gdyż Smoke i Johnny Cage zostali pokonani, a Sonya Blade i Jax udali się do swojego wymiaru. Liu Kang nie reaguje na słowa swojego przyjaciela, mówiąc mu że to nie on musi zwyciężyć, po czym idzie ratować Kitanę. Kiedy Shao Kahn skręca kark Kung Lao, ten rzuca się na niego i stacza z nim ciężki pojedynek, gdzie z trudem wychodzi cało i zabija go. Potem razem z Kitaną uklękli nad ciałem Lao, a kiedy ten słyszy od Raidena że przyszłość nie została zmieniona milczy.

Podczas inwazji pojawia się dopiero podczas rozdziału Nightwolfa. Ten cały czas kwestionuje wizje Raidena, po czym towarzyszy mu podczas rozmów ze starszymi bogami, a gdy słyszy brak pomocy staje się wściekły. Po powrocie do kryjówki zastaje tylko ciała zabitych przez Sindel. Gdy widzi umierającą Kitanę, zrzuca winę na Raidena, bo opuścili ich, a jeszcze bardziej gniewa się kiedy Raiden zamierza szukać pomocy u Quana Chi. Ten zostaje pomóc rannej Sonyi i Johnny'emu. Przybywa ostatni raz na dachu, gdzie Shao Kahn dostaje się do Wymiaru Ziemskiego. Nie słucha Raidena i idzie natychmiast atakować imperatora, na co Raiden nie zgadza się i toczy swój ostatni pojedynek, kiedy ten opętany zamierza podpalić swojego byłego przyjaciela, zostaje porazony prądem wystrzelonym przez Raidena. Raiden bardzo tego żałował, a ten powiedział mu że "pozabijał ich wszystkich". Po pokananiu Shao Kahna, Raiden zabiera jego ciało.