FANDOM

Informacje Nowa historia Oryginalna historia Galeria

Mortal Kombat Edytuj

Osierocony jako dziecko Liu Kang, został umieszczony przez Zakon Światła w świątyni Shaolin. Trenując sztuki walki wielkiego Kung Lao, swoimi umiejętnościami przyciągnął uwagę Raidena. Ten przekazał mnicha do Bo' Rai Cho - legendarnego mistrza sztuk wali w Pozaświecie. Po kilku latach jego trening był skończony i Liu Kang wstąpił do tajnej organizacji Biały Lotus. Podczas turnieju Mortal Kombat organizowanego przez Shang Tsunga, mnich został wybrany jako reprezentant Ziemskiego Wymiaru. Będąc na turnieju poznał gwiazdę filmową Johnny Caga oraz agentkę Sił Specjalnych Sonye Blade. Po wielu zwycięstwach, Liu Kang zmierzył się z Goro - obecnym mistrzem Mortal Kombat. Po jego pokonaniu, mnich został nowymi mistrzem i zmierzył się z Shang Tsungiem.

Po pokonaniu Shang Tsunga, wyspa na której odbywał się turniej uległą samo-destrukcji. Po tym wydarzeniu Liu Kang wrócił do domu jako mistrz Mortal Kombat.

Mortal Kombat II Edytuj

Gdy Liu Kang wrócił do domu, jego świątynia została zniszczona. Wkrótce Raiden poinformował go o nowym turnieju który znajduje się w Outword. Liu Kang wyruszył do wymiaru by zemścić się na Shao Kahnie za wymordowanie mnichów. Mnich pokonuje w turnieju Shao Kahna i triumfuje. Jednak wraca do swojej świątyni bez jej wojowników. Składa szacunek swoim poległym braciom i w końcu uświadamia sobie, że wydarzenia, które miały miejsce były wypełnieniem jego przeznaczenia.

Mortal Kombat III Edytuj

Liu Kang staje do walki przeciwko Shao Kahnowi który zaatakował ziemię. Był głownym celem, gdyż raz pokonał imperatora i był mistrzem Mortal Kombat. Zaniepokojony zniknięciem Kung Lao pomyślał, że zginął. Zdenerwowany mnich dotarł do siedziby imperatora i go pokonał. Przed zamknięciem portalu, Kitana mu podziękowała za uratowanie Pozaświata i Ziemi.

Mortal Kombat 4 Edytuj

Liu Kang ruszył do Edenii by uratować księżniczkę Kitanę przed czarownikiem Quan Chi. Niestety nie udało mu się. Wkrótce Raiden poprosił go o pomoc w walce przeciwko upadłemu bogu Shinnok'owi. Kiedy pokonuje Shinnoka , Liu Kang zebrał wielu wojowników by uratować Kitanę. Mistrz turnieju pokonał maga a Kitana dziękuje mu za pomoc.

Mortal Kombat: Deadly Alliance Edytuj

Po pokonaniu Shinnok'a, Liu Kang wrócił na Ziemię i udoskonalał swój styl walki. Podczas treningu, Misztrz turnieju Mortal Kombat został zaatakowany przez swego arcywroga, Shang Tsung'a, Walka wydawała się wygrana, gdyby nie osłabiający cios Quan Chi. Następnie Tsung złapał, skręcił karg mnicha i zdobył jego duszę. Liu Kang był martwy. Pochowano go prawdopodobnie w świątyni Shaolin.

Mortal Kombat: Deception/Unchained Edytuj

( historia jest także opisana w biografii raidena z MK Armageddon) Gdy Raiden poświęcił się, próbując powstrzymać Onagę, dusze zabrane przez Shang Tsunga (w tym Liu Kanga) zostały uwolnione. Duch Liu Kanga przybył do Bo'Rai'Cho aby wraz z Li Mei pomóc Kitanie. Jednak dowiedział się, że jego ukochana została zamordowana przez Martwe Przymierze i wskrzeszona przez Onagę, by służyć złu. Kang odnalazł Ermac'a, który próbował odpokutować swoją przeszłość i poprosił go o pomoc. Gdy odzyskano im świadomość, skorumpowany Raiden sprofanował grób mnicha i zabrał je do miejsca zniszczonego, nekromanckiego kultu. Dusza Liu Kanga została wmuszona za pomocą magicznych łańcuchów i zaklęcia do powrotu do jego zniszczonego ciała. Zombie było napędzane żądzą zemsty i krwi. Słuchało się ono tylko Raiden'a. Podczas gdy Bóg Gromu karał ludzi i zmierzył się z Shujinko, Liu Kang mordował niewinnych ludzi i wojowników. Jednak nadal miał jedno zadanie: odnaleźć i zabić Shang Tsunga.

Mortal Kombat: Armageddon Edytuj

Liu Kang nadal szukał czarownika lecz bez skutku. Odnalazł go na piramidzie Argusa gdzie próbował dotrzeć na szczyt. Jednak zombie nie brało udział w całej wojnie. Gdy go spotkał, rozpoczęła się walka, którą wygrał Shang Tsung zrzucając Kanga ze schodów. Lecz zombie wstało i ścigało go nie zabijając nikogo. Pałający żądzą zemsty schwytał czarownika swymi łańcuchami i odebrał mu młodość. Następnie zakończył jego żywot, odszedł i umarł w spokoju. Jego duch nadal istniał, opuścił ciało i dołączył do duszy swej ukochanej.