FANDOM

Jest to wydana w kwietniu 2011 roku odsłona serii Mortal Kombat, dostępna na Platformy PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360. Wydano również wersję na PS Vita. Nowością jest wprowadzony sytem ciosów X-Ray, czyli sekwencji brutlanych specjalnych ciosów, podczas których możemy zobaczyć obrażenia wewnętrzne przeciwnika, wykonywanych po zapełnieniu paska super meter.

Fabuła Edytuj

Gra rozpoczyna się dokładnie w momencie zakończenia poprzedniej gry Mortal Kombat Armageddon.

Z początku widzymi ujęcia zwłok zawodników, biorących udział w turnieju. Kamera powoli posuwa się w górę piramidy, na szczycie której Raiden przegrywa walkę z Shao Kahnem. Imperator Oddworldu rzuca bogiem piorunów, tak iż w locie od jego szaty odczepia się medalion i rozbija się, upadając na ziemię.

W ręce Shao Kahna pojawia się młot wojenny. Raiden zbiera odłamki medalionu, wymawia nad nimi zaklęcie i w momencie kiedy ma przyjać smiertelny cios, wysyła do siebie z przeszłości wiadomość "On musi zwyciężyć."

Wizje wszystkiego co się wydarzyło trafiają do świadomości Raidena, w momencie rozpoczęcia turnieju (tego znanego z pierwszej części Mortal Kombat). Kiedy zerka na swój amulet zauważa na nim niewielkie pęknięcia.

Shang Tsung wchodzi na arenę w towarzystwie mnichów z shaolinu, którzy mają być świadkami widowiska. Wita zgromadzonych i krótko przedstawia sytuację. Outwold wygrał już 9 turniejów z rzędu, wygrana w tym turnieju pozwoli władcy Outworldu na podbój Earthrealmu- odpowiednika ziemi.

Shang Tsung na pierwszego wojownika wybiera Johnnyego Cage , prawdopodobnie dlatego, by utemperować jego pyszałkowate komentarze. Jego pierwszym przeciwnikiem jest Reptile. Pokonawszy go staje do walki z Baraką. Po zwycięskiej walce Shang Tsung życzy sobie, aby Johnny zabił Barakę, ale ten wydaje się być zdziwiony tą sytuacją i odmawia zabijania kogokolwiek. Po dwóch walkach miejsce turnieju zostaje przeniesione, do wnętrza pałacu Shang Tsunga.

Korzystając z chwili spokoju Johnny chce znaleźć Sonye która wyraźnie mu się podoba, ale zatrzymują go lord Raiden i Liu Kang, aby wytłumaczyć mu, o jaką stawkę toczy się walka. Johnny traktuje wszystko lekceważąco, stroi sobie żarty ze strojów zgromadzonych wojowników i ze słów Raidena. Kwituje wszystko słowami, jestem aktorem, ratuję świat w filmach. Jeśli ten wasz Imperator jest rzeczywiście taki groźny, dzwońcie po wojsko. A teraz idę na randkę z tą blondynką. Johnny znajduje Sonyę na skalnym moście łączącym dwie bramy, gdzie próbuje ona skontaktować się ze swoimi zwierzchnikami. Przekazuje im informacje, że Jax został uprowadzony i, że jest zmuszona walczyć w tym turnieju o jego życie. Przerywa jej Johnny, który mimo, że wiele dała mu do zrozumienia, że nie jest nim zainteresowana, nie zamierza przestać. Zdenerwowana całą sytuacją Sonya uderza Johnnego i tak dochodzi do sparinngu między bohaterami. Johnny wygrał, ale orientuje się, że to nie było honorowe z jego strony i stara się przeprosić i obiecuje zostawić ją w spokoju. Za jego plecami pojawia się jednak Kano który zrzuca niczego niespodziewającego się aktora w przepaść. Okazuje się jednak, że Johnny zdążył złapać się zdobionego skalnego ustępu kolumny, na której opierał się most. Kano znęca się nad Sonyą swoim laserem, kiedy na scenę wraca Johnny.

[w powstawaniu]

Mortal Kombat Komplete Edition Cover

Grywalne Postacie Edytuj

Grywalne postacie obejmują:

dopisać [wersja PS Vita, tryby gry, powrót babylity]

Mortal Kombat..17:16

Mortal Kombat... w pigułce - Część 7 - MKvsDC Mortal Kombat (2011)

W ramach uzupełnienia napiszę, że w kodzie gry znaleziono niewykorzystane biografię Goro, Kintaro oraz Shao Kahna jak również niewykorzystane zakończenia wieży dla Goro i Kintaro, co może oznaczać, że te postacie miały być grywalne w MK 2011.