FANDOM

Mortal Kombat vs DC Universe - ósma gra z serii Mortal Kombat stworzona przez współpracę Midway Games oraz Warner Bros Games.

Opis Edytuj

Gra jest crossoverem dwóch znanych marek ze świata rozrywki - serii gier Mortal Kombat oraz komiksowego uniwersum wydawnictwa DC. Było to możliwe dzięki temu, że wydawcą filmów oraz gier obu tych serii jest Warner Bros, oraz dzięki porozumieniu właścicieli marek. Gra jest niekanoniczna, co oznacza, że nie wydarzyła się w żadnym z uniwersów.

Nowością w serii było połączenie aren, dzięki czemu można było przenieść walkę z jednej planszy na inną. Jest to jedyna część serii w której nie występują Fatality. Jest to jeden z warunków wydawnictwa DC Comics, którzy nie wyrazili zgody na przedstawianie scen brutalnego rozczłonkowywania należących do nich postaci, ani scen w których to oni mieliby zabijać przeciwników.

Postacie z komiksów wytwórni DC doczekały się swojej własnej gry od twórców Mortal Kombat- Injustus Gods Among Us.  W grze wprowadzono kilka nowości które pojawiły się później w Mortal Kombat X,  jak spersonalizowane dialogi przed walkami poza story mode, możliwość wykożystywania elementów areny w walce lub łączone areny. W grze gościnnie wystąpili Scorpion oraz Sub-Zero.

Postacie Edytuj

Postacie ze świata Mortal Kombat: Edytuj

Postacie ze świata DC Comics: Edytuj