FANDOM

Predator znany także jako Yautja to kosmita z innej planety. Po raz pierwszy wystąpił w Mortal Kombat X (gra wideo) jako postać DLC.

Biografia Edytuj

Predator nie przybył dla władzy. Nie pragnie on zniszczenia wymiarów. Zarówno on, jak i pozostali członkowie jego obcej rasy walczą i zabijają jedynie dla sportu i honoru. W Ziemskim Wymiarze walka jest znacznie bardziej powszechna. Shao Kahn, a następnie Shinnok mieli siebie za zdobywców, jednak zostali pokonani. Predator nie zawiedzie. Rasa ludzka, mieszkańcy Pozaświata oraz demony Czeluści upadną przed jego nadzwyczajnym uzbrojeniem, taktyką i siłą. Ich skóry będą doskonałym trofeum.

Zakończenie Edytuj

Świat zwany ziemią zrodził wielu potężnych przeciwników, był więc doskonałym miejscem na urządzenie polowania. Niektórzy z nich posiadali moc nieznaną dotąd rasie predatorów - zwano ją magią. Predator pragnął okiełznać tę siłę i wykorzystać ją w swych podbojach. Badając trofeum wyniesione z kolejnej bitwy, odkrył w końcu jej sekrety. Potęga magii uczyniła go niepowstrzymanym - z łatwością dziesiątkował ludność całych światów. Stał się łowcą doskonałym.

Warianty

  • Hish-Qu-Ten
  • Wojownik
  • Łowca