FANDOM

Quan Chi jest czarnoksiężnikiem-demonem pochodzącym z Czeluścia. Zadebiutował w animowanej serii Mortal Kombat: Defenders of the Realm. W grze wystąpił po raz pierwszy w Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero, a jako grywalna już postać w Mortal Kombat 4.

Opis Edytuj

Czeluście przyniosło wiele podłych istot, lecz żadna nie mogła równać się z magiem Quan Chi. Wykorzystuje demony, wskrzesza zmarłych wojowników, aby móc wykorzystać ich w swoich diabelskich planach. Na czele ich stoi Udręczany ninja Scorpion, który jest jego osobistym asasynem. Quan Chi buduje właśnie z takich upiorów armie. Nie wiadomo jeszcze do jakich nikczemnych planów chce ją wykorzystać. Kolejną tajemnica czarnoksiężnika jest udział w turnieju Mortal Kombat w którym wynik turnieju nic nie wniesie dla Netherrealm. Sytuacja ta prowadzi niektórych obserwatorów do rozważań nad obecnością maga w turnieju.

Wygląd Edytuj

(W Mortal Kombat (2011))

Quan Chi ma białą skórę z czerwonymi tatuażami. Nosi pas z amuletem, naramiennik i czarne buty z nagolennikami.

Historia Edytuj

Quan Chi to wielki i ambitny czarnoksiężnik posiadający potężną wiedzę o czarnej magii i praktykach nekromancji. Użył całej swojej mocy, aby złamać pieczęcie Starych bogów i oswobodzić złego Shinnoka z między wymiarowego zawieszenia. W zamian za tą przysługę mężczyzna otrzymał pozycję nadwornego arcy-czarnoksiężnika w rozszerzającej się krainie Netherrealm. W Mortal Kombat 4 zdradził Scorpionowi że to on zabił jego rodzinę i zniszczył jego klan. W dziesiątej odsłonie gry ginie zabity przez Hanzo.

Z pomocą Drahmina i Molocha uciekł stamtąd gdzie znalazł szczątki armii smoczego króla. Sprzymierzył się z Shang Tsungiem. Najpierw zabili Shao Kahna a potem pozbyli się Liu Kanga. Po wygranej z Raidenem i czarownikiem próbował pozbyć się Onagi. Zginął w samobójczym ataku. Jego dusza uciekła z zaświatów. Stanął po stronie sił ciemności przy czym zabił Kenshi'ego, ale został zamordowany przez Shang Tsunga w formie Ermac'a.