FANDOM

Mortal-kombat-ii

Richard Divizio w 1993

Richard Divizio (ur. 6 września 1968 roku w Chicago). Aktor najbardziej znany z roli Kano w Mortal Kombat, Mortal Kombat 3, Ultimate Mortal Kombat 3, Mortal Kombat Trilogy.

Wcielił się również w postać Quan Chi i Shang Tsunga w Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero, Baraki w Mortal Kombat II, Kabala w Mortal Kombat 3 oraz brał udział w motion capture do Mortal Kombat 4.

Divizio powrócił do serii w 2002 roku jako aktor motion capture do Mortal Kombat: Deadly Alliance.

Ciekawostki Edytuj

  • Przez przypadek został uderzony w twarz przez Anthonego Marqueza (Kung Lao) podczas pokazu sztuk walki na konwencie w 1995 roku w Nevadzie.
  • Divizio jest jedynym aktorem, który wystąpił we wszystkich digitalizowanych częściach Mortal Kombat.
  • Wielokrotnie występował na zlotach jako Scorpion lecz nigdy nie wcielił się w tą postać w grze.
  • Posiada wyższe wykształcenie w grafice komputerowej, kształcił się w Amerykańskiej Akademii Sztuki znajdującej się w Chicago. Ową uczelnię ukończył również współzałożyciel serii John Tobias.
  • Wystąpił jako statysta w Mrocznym rycerzu z 2008 roku.