FANDOM

Tanya - jest edeńską wojowniczką w serii gier Mortal Kombat. Swój debiut zaliczyła w grze Mortal Kombat 4.

O Tanya'i Edytuj

Tanya jest szczupłą, ponurą kobietą z Edenii. Początkowo wprowadzona jako pozorna niewinna, została szybko ujawniona, gdy ​​została zepchnięta przez złego, wielbiciela Shinnoka i sprzymierzeńca Bractwa Cienia. Po porażce Shinnoka, później służyła Shao Kahnowi w Deadly Alliance. Tanya zdaje się uważać za ocalałego bardziej niż ktokolwiek inny, uzasadniając jej decyzje jako "właściwe decyzje". Jest jedną z nielicznych kobiet z serii Mortal Kombat i szczyci się doskonałą znajomością magii i dyplomacji. Ze względu na jej częstszą zdradę Edenu przyczyniła ona zdobycia rywalizacji i gorzką nienawiść do Jade.

Wygląd Edytuj

Po raz pierwszy pojawiła się w Mortal Kombat 4. Tanya nosiła standardowy strój "ninja", w kolorach żółci i czerni. W przeciwieństwie do innych kobiecych postaci ninja (jak Kitana, Mileena czy Jade) nie nosi maski. Trzymała włosy w jednym warkoczu. W MK4 jej bronią sygnalizacyjną był boomerang.

Po powrocie do Decgdy okazała się zloczyńcą, yńcą, Tanya utrzymywała swój żółty i czarny kolor, ale teraz miał dłuższe włosy i złowieszcze błyski w oczachbłyski. Jej podstawowy strój składał się z odsłaniaw kolorze jącej żółtej i czarnej biusnoszu z pasującą spódniczką. Jako alternatywny strój, nosiła wersję swojego stroju MK4 bez odsłoniętego odcinka. z MK4 została zastąpiona kobu-jutsu tonfas.

W Mortal Kombat X, Tanya ma włosy ścięte w stopniu, ale utrzymuje ogólny schemat kolorów stroju i dalej ma świecące oczy z Deception. Jej odzież jest stylizowana w bardziej ozdobny sposób, z wierzchołkiem do przeźroczy, z egipskim naszyjnikiem menatynowym i kilkoma bransoletami z Egiptu. Podobnie jak inne powracające postacie kobiece, ukazuje mniej skóry niż przedtem, teraz nosząc czarne spodnie ze złotą okładziną, niskie obcasy na wysokich butach i po złotą spódnicę. Styl broni kobu-jutsu wraca wraz z nową bronią: naginatą. Podczas jej odmian "Piromantka" ma znaczniki na plecach, ramionach i tulei, które świecą, kiedy aktywuje swoją moc.

Charakterystyka bojowa Edytuj

Uprawnienia i zdolności

Tanya jest adeptem myśliwskim, opierając się na swojej zwinności i faworyzowaniu potężnych kopnięć w połączeniu z jej zdolnościami pirokinetycznymi. Pokazuje umiejętności z jej tonfami, używając ich do blokowania broni przeciwników i nawet nietypowych manier, takich jak odbicie pocisków. W Mortal Kombat X Tanya pokazuje również używanie naginaty w podobny, niezwykły sposób, jak słupek stojący przed kontynuowaniem prawdziwego ataku. MKX pokazuje również, że Tanya jest w stanie poprawić jej fireballs przy użyciu ciemnej substancji, aby działać jak przyspieszenie w celu zwiększenia jego mocy. Tanya otrzymała także teleport, używając go jako środka zbliżania się do swojego przeciwnika lub ucieczki przed atakami nadchodzącymi.

Podpis Moves Edytuj

Wiertnica Czołgów: Tanya przesuwa się do przodu, kręcąc korka ślimakiem z płonącymi stopami prowadzącymi do swojego przeciwnika. W MKX nazywa się Low Spin Kick, a nogi nie będzie się paliło. (MK4, MKG, MKD, MKA, MKX)

Ulepszona wersja nosi nazwę Low Drill Kick, która posiada zbroję, uderza o więcej razy i wysuwa przeciwnika w powietrze, pozwalając na żonglowanie.

Wybuch Talizmu: Tanya wysyła od dłoni blast ognia do przeciwnika. W MKX nazywa się Fireball, która jest teraz złotym ogniem, które może być wypalone na wysokim lub niskim łuku. (MK4, MKG, MKD, MKA, MKX - wariant Pyromancer)

Ulepszona wersja Surging Blast Tanya strzela prostą, większą i znacznie szybszą Fireballa na przeciwnika. Wybuch Gwałtowny zniszczy również przeciwne pociski na swojej drodze.

Powietrza Blast: Tanya wskakuje do powietrza i wysyła blast ognia pod kątem 45 stopni w stronę jej przeciwnika. W MKX ma to bliskie i dalekie wersje i może być wykonywane tylko w powietrzu, nie powodując już, że Tanya będzie skakać po wykonaniu. (MK4, MKG, MKD, MKA, MKX - wariant Pyromancer)

Ulepszona wersja Air Surging Blast czyni ją ogniem zarówno bliskiej jak i dalekiej wersji na raz.

Split Flip Kick: Tanya saksofony do przodu z płonącym kopnięciem skierowanym do jej przeciwnika. W MKX nazywa się to Flip Kick, a nogi jej nie będzie paliło. (MK4, MKG, MKD, MKA, MKX)

Rozbudowana wersja Split Flip Kick posiada zbroję. Tanya wykonuje kolejny skok akrobacji, aby stomp na brzuchu przeciwnika, podczas gdy nadal są na ziemi.

Znajdź mnie: Tanya otacza się płomienną mgiełką i staje się niewidoczna. (MKD, MKA)

Air Spin Kick: Tanya wykonuje Low Spin Kick w powietrzu, który skierowany jest w dół na jej przeciwnika. (MKX)

Kropla Powietrza Kropla: Tanya spada z powietrza i rozkłada się na podłodze podczas upadku, trącając przeciwnika wyciągniętym nogą. (MKX)

Teleport: Tanya podnosi się w górę, pozostawiając złoty szlak, uderzając przeciwnika. Może być skierowana ukośnie do przodu lub do tyłu, a także może być wykonana w powietrzu, co spowoduje, że jej przód się naprzód lub wstecz. Pomimo faktu, że domyślny teleport opuszcza Tanya w powietrzu, nie może podążyć za anteną.