FANDOM

Earthrealm jest to jeden z wielu wymiarów istniejących w uniwersum Mortal Kombat. Earthrealm jest odpowiednikiem naszego wszechświata w grze. Tak jak inne wymiary powstał w momencie pokonania przez starszych bogów jedynego bytu. Earthrealm jest częstym celem prób podbojów, ponieważ jest sinym węzłem energetycznym przez co jest uważany za klejnot kosmosu. W związku z tym starsi bogowie wyznaczyli bóstwo opiekuńcze tego wymiaru. Ten obowiązek złożono na Raidena, chociaż inni bogowie także biorą udział w jego obronie. Ponadto utworzono świątynie Shaolin aby szkolić śmiertelników do walki w obronie Ziemi. Podboną rolę odgrywały także zreformowane Lin Kuei oraz jednostki Specjalne (Special Forces).

Miliony lat temu earthrealm został niemalże zniszczony w wojnie między Shinnokiem a Raidenem, następnie doprowadzony niemalże do zagłady podczas podboju Shao Kahna. Po odparciu inwazji ten wymiar stał się inspiracją dla innych podbitych wymiarów Oddworldu. W następnej kolejności niepodległość odzyskała Edenia oraz Vaeternus.